金鱼臀

墙头连起来可绕地球三圈
Haunted - Emilio Kauderer

大概会是某篇文的标题和BGM。


翻译来自网易云


———————————————————————————————


Love, you left me haunted, 
亲爱的 你徒留我被猎杀,

Love, I'm just a shadow now, 
亲爱的 我现在只是道阴影,

Dark in the night, 
夜晚里的阴影,

Dark in the day, 
白日里的阴影,

Darkness it just won't go away, 
黑暗它不愿离散开去,

Love, you left me madness, 
亲爱的 你使我疯狂,

Turned me to a monster now, 
就把我变成怪物吧,

(Let the light in), 
让光线照进来,

Love, I think I'm dying, 
亲爱的 我觉得近乎垂死,

Love, the monster's got me now, 
亲爱的 怪物找到我了,

Love, I think I'm dying, 
亲爱的 我觉得近乎垂死,

Love, the shadow's all around, 
亲爱的 阴影它遍地皆是,

Lost in the years, 
迷失于年岁之间,

Lost in the days, 
迷失于时日之间,

Lost, and it just won't go away, 
迷失 却又走不出其间,

Let the light in, 
让光线照进来,

Let the light in, 
让光线照进来,

Love, I feel you near me, 
亲爱的 我觉得你近在身旁,

Love theres no more shadow now, 
此时此刻再无阴影,

Love, I feel you near me, 
亲爱的 我觉得你近在身旁,

Love theres no more shadow now, 
此时此刻再无阴影,

Love, I feel you near me, 
亲爱的 我觉得你近在身旁,

Love theres no more shadow now, 
此时此刻再无阴影,

Love, I feel you near me, 
亲爱的 我觉得你近在身旁,

Love, theres no more monster now, 
此时此刻再无怪物 


评论

热度(3)